Guldhunden 2017 Hans Martin Christensen

Under klubbens efterårsvinderklasse blev den nyligt afgående formand for klubben, Hans Martin Christensen tildelt klubbens guldhund med følgende begrundelse:

"Kære Hans Martin der er ingen der er i tvivl om at den korthårede hønsehund står dit hjerte nær. Du har altid været tro over for vores race, det kan give nogle knubs dem har du taget med oprejst pande og kæmpet videre. Du er nu prøveleder for vores efterårsvinderklasse, tidligere har du været prøveleder for schweissprøven på Als. Du har siddet 17 år i bestyrelsen, bl.a. som schweisskoordinator, herefter 9 år som formand, det er mange timer du har brugt på vores race. Dette engagement har ikke ændret sig efter du har pensioneret dig selv fra bestyrelsesarbejdet, det ser vi i dag. Du og dine hjælpere gør sit yderste for at arrangere en god prøve, det er med prøver som med jagt man ved aldrig hvad man kommer hjem med.

Hans Martin du har også været privilegeret, Else har givet dig lov og bakket dig op i dit arbejde med den korthårede hønsehund - og uden vores bagland kan vi ikke virke.

Hans Martin på baggrund af dit store arbejde vil jeg hermed gerne tildele dig klubbens Guldhund - tak for din store indsats."