Guldhunden 2024 Ellen Jørgensen

Under klubbens generalforsamling 2024 blev den mangeårige kasserer Ellen Jørgensen tildelt klubbens guldhund med følgende begrundelse:

Guldhund til Ellen Jørgensen 2. marts 2024

Du blev meldt ind i klubben i 1986, du blev valgt ind i bestyrelsen i 2005 hvor du sad i 13 år og i 2006 blev du kasserer, et hverv du bestred på bedste vis i 16 år de sidste 3 år som kasserer uden for bestyrelsen, der var styr på alt, når du stod for det, hvis man stillede dig et spørgsmål, selv om det ikke lige var noget du skulle tage dig af, og hvis du ikke kunne svare på stående fod, blev det undersøgt, og man fik hurtig en tilbagemelding. Sammen med Svend Arent arrangerede du klubbens hovedprøve, i Give, jeg tror det var i 5 år. Du var altid med til at stille telt op i Bredsten, og meget mere, Derud over var du redaktør for Årbogen i 9 år, tak for alt dette, jeg har sikkert glemt noget, vil vi gerne tildele dig guldhunden, der står i proportionerne: Guldhunden er Korthaarklubben’s højeste udmærkelse, som tildeles medlemmer der har ydet en særlig indsats for korthaarklubben og den korthårede hønsehund i Danmark. Og det har du bevist at det har du gjort. Tillykke og tak for hjælpen i mange år.

Opdateret: 01-04-2024